Avatar billede nekjam Nybegynder
14. januar 2007 - 19:02 Der er 5 kommentarer

gratis FTP program til mac?

Hej!

Jeg søger et gratis FTP program til mac som kan
håndtere filer med æøå (vigtigt!)
Avatar billede straszek Praktikant
14. januar 2007 - 19:16 #1
transmit fra www.panic.com/transmit/ kan - men problemet ligger nok i serveren. programmet er ikke gratis, men kan fint bruges, det lukker bare ned hver 5 min, hvis ikke du registerere programmet
Avatar billede macintosse Nybegynder
14. januar 2007 - 19:37 #2
CyberDuck er freeware
http://www.cyberduck.ch

macintosse
Avatar billede nekjam Nybegynder
14. januar 2007 - 20:58 #3
Jeg har cyberduck i forvejen - men den accepterer på ingen måde æøå! Det skal helst være et program som ikke lukker ned hver 5 min, da jeg skal hente nogle store billedfiler ned
Avatar billede esmelf Nybegynder
14. januar 2007 - 21:14 #4
Extension til browseren Firefox, den virker med æøå
Avatar billede macintosse Nybegynder
14. januar 2007 - 21:15 #5
virker fint med æøå og lukker ikke ned, hvis du ikke kan få det til at virke er det serveren der ikke vil accepterer æøå