Avatar billede stefan50 Nybegynder
11. januar 2007 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Jeg kan ikke afspille video og lyd fra nettet.

Når jeg på en side fra nettet vil afspille en video, eller lyd. står der klar, eller redy, når jeg trykker på play, men der sker ikke noget. jeg har xp, og w. media player 11,kan ikke finde årsag, ved ikke hvad jeg skal kigge på i mine instillinger.
Avatar billede den33 Nybegynder
12. januar 2007 - 09:56 #1
hvor er det helt præcise, på nettet du ser film, kom f.eks med et link.
Avatar billede stefan50 Nybegynder
12. januar 2007 - 14:38 #2
På eurosport, kan man se klip fra dagens dakar rally, den skriver bare redy, når jeg klikker play. Men der kommer ikke lyd eller billed. På p3, kan jeg ikke høre net radio.?? Venlig hilsen.
Avatar billede den33 Nybegynder
12. januar 2007 - 14:48 #3
det kan være en codec fejl, har du de sidste nye codec.
http://www.divx.com/divx/windows/
http://www.xvidmovies.com/codec/
Avatar billede stefan50 Nybegynder
12. januar 2007 - 22:12 #4
Tak for hjælpen, jeg har løst problemet, ved at geninstallere w. media player.