Avatar billede vejby_ Nybegynder
11. januar 2007 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Ingen cdrom drev.

Hej,

Jeg har en travelmate c110, uden Cdrom drev,og den er efterhånden gået hen og blevet pænt fucked, så ville gerne formattere, Hvor gør jeg det? Kan man gøre det uden et usb cdrom drev, fx. hvis man deler harddisken op i 2, og smider windows over på den ene af dem, og installere derfra.:D?

Og i så fald hvor kan jeg få et program jeg kan kører fra windows hvor jeg kan dele HD'en op?

På forhånd TAK

:-D
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. januar 2007 - 16:09 #1
ALT+F10 under opstart, så startes en recovery.
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. januar 2007 - 16:10 #2
Skulle ikke være et svar, men en kommentar.
Avatar billede vejby_ Nybegynder
11. januar 2007 - 16:13 #3
hvad mener du?:D
hvad kan jeg bruge det til?:D?
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
11. januar 2007 - 17:41 #4
Hvis computeren kan boote fra USB er der en mulighed her http://www.helgec.dk/usb_boot.html
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. januar 2007 - 09:08 #5
Hvis du ikke har fjernet alle partitioner på disken, ligger der en skjult recovery partition, den bliver aktiveret med ALT?F10, ligesom der opstartes meed en ny bærbar.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. januar 2007 - 16:21 #6
vejby ??