Avatar billede macadise Nybegynder
09. januar 2007 - 19:17 Der er 6 kommentarer

Problemer med IBM PC

Jeg har lige fået et nyt IMB tower, men det virker som om det ikke er kompatibelt med min skærm som er en alm. Samsung fladskærm. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men forestiller mig at det kompatibilitets problemmer eller problemer med driveren.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Ps. Skærmen virker fint med mit andet tower.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. januar 2007 - 12:56 #1
Mit foreslag er at du via jumper resetter din bios - jumper ved batteri flyttes så den resettere og sættes tilbage igen (se evt. bundkortsmanual)

Løste et lign problem jeg havde da jeg fik ny pc (som jeg selv havde samlet)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. januar 2007 - 13:14 #2
Respons??
Avatar billede macadise Nybegynder
16. januar 2007 - 15:56 #3
Når ja det må du undskylde :) Der har lige været så meget andet.
Hmm jeg prøvede det du sagde men det virkede desværre ikke. Har du andre råd er de meget velkomne.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2007 - 11:05 #4
har dit andet tower (det hvor skærmen virker) et bedre grafikkort

har oplevet at en fladskærm og pc ikke kunne snakke sammen pga. opløsningen.  Min anbefaling er at finde en skærm som pc'en kan køre med (en ikke fladskærm) sæt den på og start op. Får du startet den op så sæt opløsningen til f.eks. 800x600 sluk herefter og sæt fladskærm på. Når denne så er startet op, sæt da opløsningen til det ønskede/anbefalede
Avatar billede macadise Nybegynder
23. januar 2007 - 18:38 #5
Grafikkortet skulle meget gerne være bedre i ibm'en.

Jeg har desværre ikke haft tid til at se nærmere på det eller fiske en anden skræm frem, så vil lukke loggen og evt. vende tilbage når jeg jeg prøvet med en anden skræm.
Avatar billede macadise Nybegynder
23. januar 2007 - 18:39 #6
Grafikkortet skulle meget gerne være bedre i ibm'en.

Jeg har desværre ikke haft tid til at se nærmere på det eller fiske en anden skræm frem, så vil lukke loggen og evt. vende tilbage når jeg jeg prøvet med en anden skræm.