Avatar billede kamilleblomst Nybegynder
09. januar 2007 - 13:24 Der er 1 kommentar

Genfindelse af slettet tekst efter dokument lukning?

Hej, dette hører muligvis ikke til i "word", da det jo nok mere er et "computer-inside-spørgsmål".

Men jeg er kommet til at slette en masse sider i et word-dokument, hvorefter jeg gemte og lukkede det - da jeg ikke havde opdaget fejlen.

Er der nogen måde hvorpå jeg kan genfinde disse data?

Jeg har prøvet "funktioner-ændringer", men den kommer ikke med nogen ændringer.

Der er tilsyleladende heller ikke oprettet nogen Tmp-filer i den seneste tid.

Det er en computer der kører wiindows 95.

Det må jo stadig befinde sig på harddisken - men kan man komme i kontakt med det?
Avatar billede mugs Novice
09. januar 2007 - 13:30 #1
Har ikke så meget forstand på det, men prøv evt. at se her:

http://www.runtime.org/