Avatar billede kraen Nybegynder
07. januar 2007 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media Center med flere fjernsyn

Er det muligt at få Windows Media Center til at operere med 2 fjernsyn og en computerskærm, der kører uafhængigt af hinanden? De skal køre på den samme computer, men må ikke blande sig med hinanden.
Avatar billede Henry Novice
10. januar 2007 - 20:52 #1
er det, det samme billed der skal være på alle skærmene ???
Avatar billede kraen Nybegynder
11. januar 2007 - 15:34 #2
Nej, det er netop der, hele pointen er. Det skal være sådan, at man har et fælles lager med flere monitors
Avatar billede Henry Novice
11. januar 2007 - 16:21 #3
så skal du over i en citrix løsning, det er med terminaler(Tynde klienter) og en central server hvor det hele ligger på, det er meget omfattende, og dyrt, og der kan jeg ikke hjælpe dig
Avatar billede Henry Novice
11. januar 2007 - 16:23 #4
Avatar billede kraen Nybegynder
08. maj 2007 - 12:55 #5
lukker