Avatar billede dollerup Nybegynder
23. november 1999 - 13:59 Der er 3 kommentarer

??????????????????

Hvordan laver man en dropdown menu på en side hvis indhold er bestemt på baggrund af valgtet i en anden drow down menu på selv samme side, og hvordan bliver disse valgs værdier overført til næste side hvor de bruges som filter i en access database.
håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig :-(
Avatar billede mike@work Praktikant
23. november 1999 - 14:59 #1
Folkevogn (VW) har lavet det du efterlyser - Det er temmeligt stort, så her er en URL !

www.volkswagen.dk/data/finansiering/beregning_ydelse.asp

Det er lavet i javascript, sikkert med indholdet fra en database...
Avatar billede buzz Nybegynder
23. november 1999 - 15:45 #2
Du kan ikke lave en online opdatering på samme side i ASP, brug javascript.

/buzz
Avatar billede ziber Nybegynder
23. november 1999 - 15:50 #3
Eller opdel din side i frames, og indlæs først anden dropdown box, efter at valget er foretaget i den første. Det kan du bare gøre med en event, og lidt vbscript.

Skriv til ziber@worldonline.dk hvbis du vil have hjælp dertil