Avatar billede sdfaghh Nybegynder
07. januar 2007 - 00:38 Der er 1 kommentar

Opsætning af Linksys WA354G

Jeg er skiftet fra Cybercity til TDC, jeg har brugt en Linksys WAG354G i det siste par år hos Cybercity uden problemer.

Når jeg sættet routeren til får jeg lys i DSL, men ikke i internet.

Problemet er at jeg ikke får nogle ipadresse, under punktet Interface står der down, jeg regner med det er problemet.

Jeg har prøvet med disse indstillinger.

>>> Encapsulation : RFC 1486 Bridged
>>> Multiplexing : LLC
>>> Qos Type : UBR
>>> Autodetect : Enabled
>>> DSL Modulation : G.dmt

Encapsulation til RFC 1483
Multiplexing til VC
VPI til 0 og
VCI til 101

Samt mange andre.

Routeren køre Firmware 1.01.11 Annex A.

Mollerup
Avatar billede ThomasK Nybegynder
21. marts 2007 - 00:14 #1
Det burde bare køre hvis du sætter routeren til selv at hente en IP fra DHCP, virker det hvis du kabler udenom routeren ?