Avatar billede carl-erik Nybegynder
06. januar 2007 - 21:31 Der er 4 kommentarer

konvertering af filformat

hej. undskyld hvis mit spørgsmål er helt ude i hampen ;O)

Jeg har en Nokia N73 telefon, som optager "video" i et eller andet quick-time format.

Kan det ikke ændres så man kan vise det i windows media player ?

og hvordan ?
Avatar billede sfb99 Nybegynder
06. januar 2007 - 21:40 #1
Jo, hvis du finder ud af hvilket format den laver det i (Højreklik på filen -> Egenskaber), så er det bare at Google det :)
Avatar billede carl-erik Nybegynder
06. januar 2007 - 21:50 #2
den siger det er en MPEG-4 Movie....
Avatar billede sfb99 Nybegynder
06. januar 2007 - 21:56 #3
Dette kunne være en guide du kan bruge, http://www.yasasoft.com/tutorials/mpeg4towmv.htm

Fed telefon forresten :D
Avatar billede carl-erik Nybegynder
06. januar 2007 - 22:30 #4
oki...nu har jeg prøvet, og videokonverteringen er okay---

men lyden...hmm....lyder som en blanding af et slagteri og en hønsegård...

Måske jeg har gjort noget forkert.

Smider du lige et svar ;O)