Avatar billede sfb99 Nybegynder
06. januar 2007 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feedback på nyt design

Hejsa..

Jeg vil gerne have lidt feedback omkring den nye opdatering af www.kulturperlen.dk ..

Adressen er www.kulturperlen.dk/v2 , du kan jo evt. lige se det gamle, for ligesom at sammenligne :) Jeg mangler dog en sidste ting, nemlig den *"sponsor rulle" der skal ind på den nye side, lige under menuen, oven over objektet "Næste arrangement:" :)

Håber nogen vil kigge lidt, og bemærk, siden henvender sig MEGET til "ældre mennesker". Altså dem der er omkring 35-40 +.. De er nok ikek ældre, men de er den generation der jo ikke ligefrem fik computeren ind med modersmælken :)

Mvh.
SfB99
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:27 #1
Langt pænere og mere overskueligt design en det gamle.

Jeg forstår ikke den støre afstand i toppen af designet (fra HEader til kant).

Generelt et simpelt overskueligt design der er nemt for den besøgende af anvende.

Farverne (mangel på samme) giver et simpelt design der ikke er prangende og dermed irriterer brugeren.

Jeg får dog en "error" i IE når jeg åbner din side.

mvh
Mads
Avatar billede sfb99 Nybegynder
06. januar 2007 - 20:31 #2
foxmulder58 / Mads >> En error? På hvad? :/ Jeg har selv brugt IE7 hele vejen i gennem.. :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:36 #3
Linie 76, char 93 der opstod en syntaksfejl.

Det er den besked eg får i IE.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:38 #4
I Firefox ser siden dog fin ud. (ingen fejl.).

Måske er det din DTD der volder IE problemer (dog kan det ikke ses).
Avatar billede sfb99 Nybegynder
06. januar 2007 - 20:59 #5
Min DTD? :P Hvad er det?
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. januar 2007 - 00:45 #6
Jeg synes siden ser fin ud og pænere ud end den gamle. Jeg synes dog godt at der måtte være en anelse mere kontrast i farverne. Syntaksfejlen er ifølge IE i "news.php".

Firefox logoet mangler vist lidt transparens i hjørnerne. Teksten under FF og IE logoerne synes jeg står lidt underligt hvor den står (måske lidt mellemrum ville hjælpe).

Jeg synes generelt at siden er overskuelig. Jeg tror det burde hedde "Vore sponsorer" i stedet for "Vor".

På arrangement siden ville jeg måske lige have lidt tekst over brochure-oversigten, da det ellers går lidt for meget i ét med Adobe Reader beskeden.

En mindre ting: Forsidens teksjustering svarer ikke til undersidernes (centrerede) justering.

Hvis siden er målrettet ældre brugere, ville jeg måske skrive en lille forklaring over links'ne (i links-sektionen) og over sponsorerne, f.eks. "Tryk på et af disse links, for at gå videre til en pågældende..." eller noget i den retning.
Avatar billede sfb99 Nybegynder
07. januar 2007 - 17:00 #7
Noget af det er taget til efterretning :) OG det med fejlen har jeg altså ikek oplevet på hverken nogen af de 4 computere herhjemme eller hos min ven :S