Avatar billede swing Nybegynder
06. januar 2007 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Site vudering

Jeg har lavet et site hvor om gratis poker tuneringer og vil gerne have feedback
Avatar billede swing Nybegynder
06. januar 2007 - 12:31 #1
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:49 #2
Ikke daafrligt design dog er det ærgerligt at de forskelligt fonts ikke er det samme. Du bør have samme font-type på alle sider.

Farverne er flott og passer godt sammen. Jeg savner i dit design en header del som gør det mere overskueligt at se de eneklte elementer i designet.

alt i alt en flot side med plads til de små forbedringer.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:51 #3
Jeg mener ligeledes at selve information der står på siden "om sitet" burde være på forsiden også.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:52 #4
Til gengæld kan jeg godt lide at billederne øverst til venstre skifter for hver side.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:54 #5
Siden holder også i Firefox og Opera browserne :)

Jeg smider et svar du kan blot afvise hvis du ikke mener kritikken er begrundet.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:24 #6
Så findes der en del andre scripts du kan anvende:

http://www.hotscripts.com/search/13544118.html

Prøv at se om der er nogle af disse du kan anvende, denne implementering er dog mere tidskrævende en det til Joomla CMS.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:34 #7
ignorér sidte indlæg fra mig det var ment til et andet spm. :(

sorry
Avatar billede swing Nybegynder
07. januar 2007 - 11:38 #8
Tak for din feedback, kan du definere hvad du mener med headerdel?