Avatar billede haci_87 Nybegynder
06. januar 2007 - 11:26 Der er 4 kommentarer

køb af et harddisk ?

hej jeg skal købe mig et sata II Hardisk men der så mange mærker, jeg ville spørge om hvad i vil anbefale,?

maxtor
samsung
western digital
seagate barracuda
hitachi

???
vil gerne have en der holder længe og ikke en der knurre heletiden
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2007 - 12:47 #1
seagate barracuda serie 10 klart bedste valg herfra

hvis det er til server brug 24/7 så er det wd

glem 10000 rpm diske hastigheds forskellen fra sata 150 (10000) rpm diske til sata 300 (7200 rpm) vil du ikke kunne mærke )
Avatar billede janos Nybegynder
06. januar 2007 - 15:11 #2
Jeg tilslutter mig jetdirect - har kun gode erfaringer med Seagate harddiske - stabile og støjsvage.
Avatar billede simlau Nybegynder
06. januar 2007 - 20:16 #3
Jeg ville vælge samsung, da de larmer mindre end alle de andre, bedst til lydsvare systemer.

Jeg har også gode erfaringer med WD, har samlet rigtig mange computer med den, det er rigtig stabile diske.

Du kan se hvad der yder bedst her:
http://www23.tomshardware.com/storage25.html
Avatar billede haci_87 Nybegynder
07. januar 2007 - 17:40 #4
jet direct tak for svar.. gider du svar.. :)