Avatar billede black-vise Nybegynder
05. januar 2007 - 19:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Koble 3x skærme til ens pc.

Hejsa, jeg har lidt af et problem, og håber i kan hjælpe mig med at afklare det..

Det er sådan at jeg har 1x fladskærm forbundet til min computer
og 1x projektor..
Nu er det så sådan at  jeg gerne vil købe en fladskærm til og bruge som fjernsyn i et andet værelse (Pcen har tv-tuner)
Grafikkortet der sidder i pcen er følgende : nvidia geforce 7300 GT

Og det skal så være at projektoren og nr2 fladskærm må gerne bare se det samme.. Det lidt lige meget vil bare gerne kunne se fjernsyn på fladskærm 2 uden at det irriterere fladskærms et.. Dvs man skal stadig kunne arbejde på pcen.. Uden at se at tv-tuner programet er tændt på fladskærm 1.

Håber i forstår og kan hjælpe mig..
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. januar 2007 - 19:54 #1
det er simpelt, du kan få et Y kabel til VGA :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. januar 2007 - 19:55 #2
hvis det er VGA stik du kører? :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. januar 2007 - 19:57 #3
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 20:27 #4
og hvis du så bruger Ultramon så kan du let administrere dem alle.
www.ultramon.com
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. januar 2007 - 20:31 #5
>>Christiansenbo: bruger selv ultramon til mine to Dell 30" skærme og jeg må sige at det er et genialt program ;)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 20:34 #6
yes. Bruger det også selv til 2 skærme, og kobler en sjældent gang imellem også tv på, det er super, og nemt.
Avatar billede black-vise Nybegynder
05. januar 2007 - 20:52 #7
Jamen nu er det sådan at projektoren er koblet på til dvi og min fladskærm til vga.. Og nu vil jeg så købe en ny fladskærm og sætte den på som dvi.. Og så bruge den gamle som fjernsyn i rummet ved siden af.. Kan det så lade sig gøre?
Avatar billede black-vise Nybegynder
05. januar 2007 - 21:03 #8
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 21:19 #9
Det er et rigtig godt bud, og som der står, så kan det ske uden større kvalitets tab. Den bruges ofte hvor man streamer det samme på flere skærme, butikker, forretninger mv.
Avatar billede black-vise Nybegynder
07. januar 2007 - 20:02 #10
ok så det er det man skal ud og have fat i ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
07. januar 2007 - 21:01 #11
yep. Den kan gøre splitte signalet til flere skærme.
Avatar billede black-vise Nybegynder
19. februar 2007 - 20:43 #12
Christian bo ligger du svar..

købte den fra av-connection virker dejlig
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
19. februar 2007 - 20:49 #13
Super :-)