Avatar billede sfb99 Nybegynder
05. januar 2007 - 12:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link åbner ikke i nyt vindue

Hej Eksperter,

jeg har et site, skrevet i PHP, som standard er sat ti lat åbne i samme vindue, men nu mangler jeg muligheden for at åbne ét enkelt link i et nyt, og koden jeg har skrevet her fungerer ikke :(

<a href="onlinebooking/index.htm"><span style="font-size: small">Online booking</span></a><span style="font-size: small"> </span>

Er der nogen der kan hjælpe? :)

Mvh.
SfB99
Avatar billede barklund Nybegynder
05. januar 2007 - 12:55 #1
Hvad har dit manglende kendskab til helt simpel HTML med PHP at gøre?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
05. januar 2007 - 12:56 #2
<a target='_blank' href="onlinebooking/index.htm"><span style="font-size: small">Online booking</span></a><span style="font-size: small"> </span>

jeg har indsat target='_blank' i selve linket
Avatar billede sfb99 Nybegynder
05. januar 2007 - 13:00 #3
barklund >> Jeg tænkte at mit site var i PHP, og derfor postede jeg den her..
michaeltryl >> Jeg synes jeg har prøvet det, men prøver da lige igen :)
Avatar billede sfb99 Nybegynder
05. januar 2007 - 13:09 #4
Nej, det gider jeg ikke bruge mere tid på, jeg lavet bare et link eller knap, tak for hjælpen :)

Michaeltryl > Hvis du vil have pointene kan du smide et svar :)
Avatar billede michaeltryl Seniormester
05. januar 2007 - 13:10 #5
svar
Avatar billede barklund Nybegynder
05. januar 2007 - 13:32 #6
"Jeg har word åbent i et andet vindue, så derfor stiller jeg mit spørgsmål om MySQL i den her Word-kategori" - det er sgu da en tåbelig argumentation for at stille sit spørgsmål det forkerte sted :(
Avatar billede sfb99 Nybegynder
05. januar 2007 - 13:41 #7
Gider du holde op med at brokke dig.. Undskyld hvis jeg ikke lagde den i den helt rigtige kategori..
Avatar billede sfb99 Nybegynder
05. januar 2007 - 13:50 #8
Jeg undskylder lige for min lille irritation over barklund :)

- jeg har nok postet den forkert