Avatar billede fosman2007 Nybegynder
04. januar 2007 - 19:05 Der er 9 kommentarer

Touchpaden virker ikke

Hej

En eller anden grund virker touchpad ikke mere :O(

Jeg har en HP bærbar. Nogen som ved der er galt?

På forhånd tak.
Avatar billede simlau Nybegynder
04. januar 2007 - 19:08 #1
Har du gjort noget ved bærbaren, eller virker det ikke bare sådan pludseligt?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2007 - 19:12 #2
på visse maskiner med både touchpad og trackpoint har man mulighed for at koble den ene ud af funktion .

prøv og gå de programmer igennem fra hp der ligger på maskinen der sætter konfigurationen op på maskinen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2007 - 19:13 #3
hvis det virkede feks. igår, så prøv systemgendannelse.
Avatar billede simlau Nybegynder
04. januar 2007 - 19:18 #4
Det kan også være slået fra inde i indstillinger for musen, hvis du fx har haft en anden mus koblet til.
Avatar billede fosman2007 Nybegynder
04. januar 2007 - 19:33 #5
Den virkede pludeseli ikke mere. Jeg haar slet ikke gjort noget som helst :O/
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2007 - 22:47 #6
tjek nu lige indstillingerne aligevel .

samt om du har virus på din pc
Avatar billede simlau Nybegynder
04. januar 2007 - 23:17 #7
Hvis det ikke er indstillinger, og du slet ikke kan få liv i det på nogen måde må ud jo sende aflevere den hos forhandleren, hvis den er under 2 år gammel kan det nok dækkes af garantien.
Avatar billede simlau Nybegynder
12. januar 2007 - 19:45 #8
Hvad blev løsningen på dit problem, eller har du ikke fundet den endnu?

Ellers syntes jeg vi skal lukke tråden..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. januar 2007 - 14:56 #9
fik du prøvet systemgendannelse.