Avatar billede schaarup Nybegynder
03. januar 2007 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SBS2003 og Remote Web Workplace

Hej,

Hvis man er medlem af domain admins kan man når man logger på Remote Web Workplace (http://site.dk/remote) få lov til at connecte til Server Desktop. Hvis man som almindelig bruger logger
på RWW kan man connecte til Client PC'ere. Hvordan fixer jeg så EN enkelt bruger kan logge på og connecte til Server Desktop UDEN at være med i Domain Admins ? Det SKAL være via RWW.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
03. januar 2007 - 12:57 #1
gør brugeren medlem af remote desktop users, det burde kunne gøre det.
Avatar billede schaarup Nybegynder
03. januar 2007 - 13:15 #2
Det afhjælper ikke problemet :)
Avatar billede schaarup Nybegynder
03. januar 2007 - 13:17 #3
Brugeren er medlem af Remote Desktop Users, Remote Web Workplace og Remote Operators.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
03. januar 2007 - 13:41 #4
det er ikke sådan du har lavet en gpo der overruler default setting for domain policy vel ?
Avatar billede schaarup Nybegynder
13. september 2007 - 12:41 #5
lukker