Avatar billede jara06 Nybegynder
29. december 2006 - 00:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Borders i Firefox forsvundet

Halløj

Er der nogen der har et bud på hvorfor alle borders på menuer og lign. er forsvundet i min firefox??
http://img134.imageshack.us/img134/9991/ffnobordersgm1.jpg

Jeg har først lige lagt mærke til det, men jeg er rimelig sikker på der var borders igår :D
Det eneste jeg har gjort er at skifte til et nyt theme og så tilbage til det gamle theme..

Møg irriterende :/
Avatar billede windcape Praktikant
29. december 2006 - 01:00 #1
Ser ud som om at theme manageren er gået lidt i fejl.

Prøv at åbne

C:\Documents and Settings\<brugernavn>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

og omdøb din profil mappe (typisk default.xhm), og så genstart Firefox. Dette fjerner dog dine personlige indstillinger, men vil i første omgang vise om problemet ligger der, eller andetsteds.

Bemærk at 'Application Data' er en skjult mappe.
Avatar billede jara06 Nybegynder
29. december 2006 - 01:21 #2
Ja, det er profilen der er fried ..
FYI er ikke nok blot at omdøbe profilmappen (mappen under Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\), man skal åbenbart også omdøbe profiles.ini. Før jeg gjorde det, fik jeg denne fejl konstant (selvom FF burde oprette en ny mappe):
Firefox is already running, but not responding. To open a new window, you must first close the existing Firefox process or restart your system.

Anyways, jeg må bare lave en ny profil imorgen.
Thanks. Smid svar :)
Avatar billede windcape Praktikant
29. december 2006 - 01:58 #3
Er Firefox nu også begyndt at brokke sig over det? typisk. Har ikke prøvet at fjerne min profilmappe i et par måneder, så det må du undskylde jeg ikke fik med

Og godt nytår <.o)-