Avatar billede varmeskud Praktikant
29. december 2006 - 00:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg få en ny skærm til min pda henne?

Hej

Jeg har en HP 2200 pocket pc hvor ydre skærmen er blevet smadret på.

Så ville jeg høre om der var nogen her inden der ved hvor jeg kan købe en ny skærm til den, eller hvor jeg kan få isat en ny skærm i den?

Det skal helst gerne være på sjælland så tæt på Ringsted som muligt.

Mvh kim
Avatar billede varmeskud Praktikant
29. december 2006 - 02:02 #2
uhh... knap 100$ det er sku dyrt.

Men det er "kun" det aller yderste glas som er smadret.
Kan man ikke "nøjes" med at købe det et sted?

Selve skærmen hvor tekst og billed vises fejler ikke noget. Der vises det hele korrekt. Men selve det glas man trykker på.
Avatar billede thov Forsker
29. december 2006 - 12:36 #3
Det ser desværre ud til at displayet er en samlet enhed. Man kan tilsyneladende samle en komplet iPAQ udfra Foxconn's katalog, så havde der været et frontglas, så havde det nok stået der.

$100... Man tør slet ikke tænke på, hvad HP vil ta' for den reparation :-(
Avatar billede varmeskud Praktikant
29. december 2006 - 12:51 #4
Er der ingen steder i denmark med det?
Avatar billede thov Forsker
29. december 2006 - 13:12 #5
Avatar billede varmeskud Praktikant
14. marts 2007 - 00:12 #6
Lukker