Avatar billede den-nick Nybegynder
23. maj 2001 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dennick til zycho ref. www.experten.dk/spm/73896

du har lavet et kæmpearbeje for mig-og retmæssigt tilhører de udlovede 60 poit dig-og mere til-hvordan kan jeg sørge for at de tilkommer dig-Jeg håber på denne måde-tak for den omhuggelige hjælp
Avatar billede zycho Nybegynder
23. maj 2001 - 23:18 #1
Hvis du virkelig vil afsætte flere point, så gøres det oppe i venstre hjørne (mener jeg). Der er vist noget som heder \"afsæt flere point\".

Glad for at hjælpe :)
Avatar billede kapla Nybegynder
23. maj 2001 - 23:21 #2
Jeg tror nok den funktion er ude af drift lige i øjeblikket (sætte flere point af)
Avatar billede zycho Nybegynder
24. maj 2001 - 22:37 #3
den-nick >> Hvor bliver du af???
Avatar billede den-nick Nybegynder
25. maj 2001 - 00:21 #4
jeg kan ikke finde hvor yderligere point afsættesmen på et tidspunkt får jeg givet brug for yderligere hjælp-så håber jeg at kunne honorere dig for dit arbejde-mange tak indtil videre-du har virkelig gjort mig en stor tjeneste-venlig hilsen den-nick
Avatar billede zycho Nybegynder
25. maj 2001 - 00:34 #5
Takker for points!!!!!!.

Måske det med at pointsene kan forøges, findes hvis du trykker på det \"aktuelle antal point\" for ekspempel \"60\". Prøv at se om du så kan lave det om????
Avatar billede den-nick Nybegynder
25. maj 2001 - 01:58 #6
jeg prøver at finde det-men er ikke lykkedes endnu-