Avatar billede andersthingholm Nybegynder
22. december 2006 - 00:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filemaker og PHP

Hej,

Er der mulighed for at læse data i en Filemaker database med PHP?

Er der nogen, der har erfaring med dette?
Avatar billede finn-l Nybegynder
01. marts 2007 - 08:48 #1
Ja det er muligt, særdeles med FMP 8.x - Jeg har dog ikke selv erfaring med det.

http://www.filemaker.com/developers/resources/php/index.html
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
01. marts 2007 - 08:52 #2
Hej,

Tak, smider du et svar?
Avatar billede hotsupport Nybegynder
09. august 2007 - 09:17 #3
Ja, jeg har udviklet flere løsninger med FX.php, som du kan hente gratis fra www.iviking.org
Den har eksisteret i adskillige år, og fungerer helt fint. Den oprindelige udvikler har siden hjulpet Filemaker med deres PHP API, som først er kommet ud af beta med v.9 af Filemaker.
Såvidt jeg ved er de to løsninger ca. lige gode. FX.php har dog den fordel at den virker med Filemaker versioner helt tilbage fra 5.5.

/hotsupport
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
09. august 2007 - 09:30 #4
Perfekt, tak!