Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
19. december 2006 - 19:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

koster SkypeOut noget for modtageren?

Hej

Kan ikke finde svaret på det. Så nu spørger jeg her. Når jeg ringer fra Skype til et familiemedlem i udlandet (som har en dansk mobil med dansk nummer med), koster det så hende noget når jeg ringer, eller er det kun mig. Og hvordan finder jeg evt. ud af hvad det koster for hende?

Takker
Avatar billede goose Nybegynder
19. december 2006 - 19:45 #1
Ja, hun vil blive takseret iht. de takster hendes mobilselskab oplyser. Se hendes udbyders hjemmeside hvor det vil fremgå hvad taksten er for at modtage opkald i det pågældende land.

Skype Out fungerer som en alm. telefon når der ringes til andre alm. telefoner.

/Goose
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. december 2006 - 19:46 #2
Jeg vil mene det koster hende penge. For når du ringe til et dk mobil nummer og telefonen er i et andet lande viderestiller telefonselskabet så til hende via den lokale operatør. Sikker på at hende telefon selskab kan give hende det rigtige svar.
Avatar billede goose Nybegynder
19. december 2006 - 19:52 #3
TDC har en udemærket guide med priser:
http://tdcmobil.dk/portal/privat/abonn/priser_udland/udland_til_dk/priser_udland_ab/index.jsp

- hvis det altså er TDC hun bruger :o)

/Goose