Avatar billede jdann Mester
18. december 2006 - 19:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre billleder fra kamera til computer

Jeg vil overføre billeder fra kamera ( Olympus )til computer.
Når jeg forbinder kamera til computer via Hub,/ USB som er HIspeed kommer er skærmbillede med " overskrift " Flytbar disk F, men der vises blot en mappe DCIM og klikker jeg på denne kommer ny mappe 100Olymp - men ingen muligheder for at overføre billeder. Begge mapper er tomme og guiden kommer ikke frem.

Forbinder jeg derimod kamera med USB stik direkte i computer (besværligt er bagpå computer ) får jeg det skærmbillede jeg ønsker " Flytbar disk " - billeder med forskellige spørgmål om hvad Windows skal foretage sig og her er det jeg jeg bruge nemlig -  "Overføre billeder til mappe på computer " her bruges guiden Microsoft scanner og kemara.
Så går alt som det skal.
Jeg bruger min Hub til at forbinde printer /USB og det virker.
Hvorfor kan jeg ikke få den brugbare guide når Hub benyttes.

Det skal bemærkes, at det tidligere har fungeret.

VH

Jørgen
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. december 2006 - 20:39 #1
Systemgendannelse tilbage hvor det virkede. Kan være det hjælper?
Avatar billede jdann Mester
18. december 2006 - 21:40 #2
Det hjælper ikke noget
J
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2006 - 21:42 #3
hvad med at prøve at slette hubén i enhedshåndtering, og genstarte..?
blot et skud..O)
Avatar billede jdann Mester
28. september 2010 - 10:24 #4
svar - for luk