Avatar billede julle.p Nybegynder
18. december 2006 - 00:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar skærm ødelagt

Nooo.. Så skete det for min bærbar. Min skærm er ødelagt. Jeg har læst mig frem til, at indboforsikringen dækker. Men hvordan anmelder man dette? Her tænker jeg på beskrivelsen.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2006 - 00:58 #1
husk ærlighed kommer man længst med når du skal skrive til dem ;-)

ellers ring til dem ,de er til og snakke med .

hvordan skete skaden og har du extra forsikrin p ådin bærbare fx og hvor gammel er den .
Avatar billede julle.p Nybegynder
18. december 2006 - 14:11 #2
Den har ligget på gulvet og da jeg ville bruge den og tændte den var en masse af de der små krystllet gået i stykker. Eller hvordan sådan en skærm er lavet :-)

Så om der er blevet tabt en bog på den eller måke endda trådt på den ved jeg ikke.. Men mom ikke man havde bemærket hvis man havde trådt på den...

Der er ikke ekstraforsikring.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2006 - 15:23 #3
tvivler stærkt på et forsikrings selskab vil erstatte en bærbar der har ligger på et gulv ,dette er ikke normalt men skødeløs behandling som du selv skal sluge .
Avatar billede kogt Nybegynder
18. december 2006 - 22:08 #4
vil du evt saelge...??
Avatar billede julle.p Nybegynder
10. februar 2007 - 16:05 #5
er du da interesseret i at købe den?