Avatar billede johnoliver Nybegynder
16. december 2006 - 23:55 Der er 2 kommentarer

Skrærm vil ikke starte.

Jeg har lige købt en brugt bærbar acer ferrari over nettet.
Problemet er at skærmen ikke vil starte op hver gang. Computeren skal helst ligge stille i længere tid, og efter 5-10 forsøg på at starte den, lykkedes det sommetider at få den startet. Selve computeren starter hver gang, skærmen forbliver sort. Når den så endelig tilslutter skærmen og alt virker, så må computeren ikke gå i pause skærm, det kan resultere i at skærmen går i sort.
Avatar billede kogt Nybegynder
17. december 2006 - 11:40 #1
har du proevet og saette en alm extern skaerm til computeren...?? samme problem??

ellers saa er en frisk XP installation oxo og foretraekke paa en ny computer.... jeg ser ingen grund til og koerer med en gammel windows som forrige ejer har installeret og leget med....
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. december 2006 - 07:46 #2
komemr der billede på når du tænder den ? (hvis det også kun er nogen gange, er det sikkert dit inverter print der er dårligt)