Avatar billede ehodense Nybegynder
16. december 2006 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iexplore.exe har fundet en fejl og afsluttes

På flere og flere sider løber jeg ind i ovenstående problem,ikke for at åbne hovedsiden men første gang jeg søger i undermenuer.Det er samme fejl hver gang
AppName: iexplore.exe    AppVer: 6.0.2900.2180    ModName: kernel32.dll
ModVer: 5.1.2600.2945    Offset: 00012a5b.
I Firefox har jeg ingen problemer,og jeg har prøvet den nye IE version 7, men med samme fejl.
Avatar billede e-tech Nybegynder
16. december 2006 - 18:46 #1
Det kan det jo være Kernel32.dll der er beskadiget. Du kan gendane Kernel32.dll fra Windows CD'en eller download den her http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32.

Du kan også prøve at geninsatellere IE 6.
Avatar billede e-tech Nybegynder
16. december 2006 - 19:05 #2
Avatar billede ehodense Nybegynder
17. december 2006 - 22:37 #3
Jeg tror jeg har løst mit problem ved at deaktivere et tilføjelsesprogram i IE, jeg har ikke fået fejlen endnu når jeg prøver nogle af de sider jeg før gik ned på.Men tak for din respons

MVH
eh
Avatar billede e-tech Nybegynder
04. marts 2007 - 13:07 #4
Det var så lidt. Godt at du har løst problemet.:-)
Sådan noget kan virkelig være irriterende.