Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
15. december 2006 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny fladskærm

Jeg skal til at købe ny skærm.
Men jeg har intet forstand på det.
Det eneste jeg ved at at jeg vil have en 20" som kan klare mere end 1200x1000 opløsning og så skal den ikke være widtscreen.
Jeg har set en af mine venner har en skærm men sådan noget glas agtigt på skærmen som giver den en bedre dybde fornemmelse og nogle bedre fraver, men har ikke lige kunne finde sådan nogle.

Er der en som kan hjælpe mig med at finde sådan en skræm til omkring de 3000 (+-500)?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
16. december 2006 - 09:00 #1
Hejsa
Jeg er en stor fortaler for Samsung skærme og derfor ville jeg vælge en af disse:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=177902

De glasagtige skærme laves bla. Xerox, men de fåes vist kun op til 19".
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
16. december 2006 - 12:24 #2
Jeg har købtg den Samsung SyncMaster 204B i 20.1", har lige fået den idag. men jeg har et problem med at den blinker (Slukker og tænder når jeg køre noget i fullscreen)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
16. december 2006 - 15:32 #3
Det lyder underligt - tjeck samsung hjemmeside eller deres hotline.