Avatar billede hnteknik Novice
14. december 2006 - 21:41 Der er 1 løsning

En rigtig backup af remote database,

Jeg har før med et godt resultat brugt Red Gate Packager til at tage en kopi at et remote system for deployment. Det er et godt og dyrt program, som jeg ikke har adgang til mere.

Jeg har så forsøgt at anvende MSSMS' import/export funktion til at hente en remote database og deploye til f.eks. loal system, men

Prim. keys kommer ikke med og views bliver blot til faste tabels.

Hvadf skal jeg gøre for at få en rigtig kopi af en remote database ?

Eller findes der andre programmer ala Red Gates til en rimrlig penge ?
Avatar billede hnteknik Novice
17. december 2006 - 23:15 #1
Lukker :-(