Avatar billede knso00 Nybegynder
14. december 2006 - 12:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OSCommerce på One.com

Hej med jer. Nå, endnu et problem med register_globals på One.com.

Jeg prøver på at installere OSCommerce for første gang.

register_globals er sat til "off" i One.coms kontrolpanel.

Jeg har installeret REGISTER GLOBALS - V 1.5 patch. Jeg overskrev bare eksistrende filer med de nye. Versionen skulle være den rigtige.

Men intet helt... jeg får bare samme besked med, at register_globals skal være slået til, når jeg prøver at gå ind på siden... hjæææææææææææææææææææææælp!! ;-)
Avatar billede showsource Seniormester
14. december 2006 - 12:44 #1
Kender ikke oscommerce, men hvis du har mulighed for at bruge .htaccess kan du bruge:

php_value register_globals On

i en .htaccess i det dir hvor oscommerce ligger
Avatar billede knso00 Nybegynder
14. december 2006 - 12:46 #2
OK - det er blot fordi jeg flere har set, at folk fraråder at slå register_globals til... man kan godt slå det til i One.coms kontrolpanel... man ok, jeg prøver det alligevel - vil dog helst undgå det (selvom jeg ikke helt kender risikoen...:-)
Avatar billede knso00 Nybegynder
14. december 2006 - 12:49 #3
Prøvede at tilføje "php_value register_globals On" til .htaccess i Admin og Catalog... men fik bare "Internal Server Error" fejl... men der skete da trods alt noget nyt :-)
Avatar billede knso00 Nybegynder
14. december 2006 - 12:59 #4
Undskyld undskyld - jeg Er et fjols... hehe, havde kopieret patchen ind i catalog/catalog... skulle bare ligge i roden (som er catalog...) øh, hvis det giver nogen mening ... nu virker det ihvert fald...!
Avatar billede knso00 Nybegynder
12. januar 2007 - 16:28 #5
Lukket