Avatar billede jhjorsal Mester
13. december 2006 - 22:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd til indbygget højtaler

Jeg har erhvervet mig en gammel ADI MicroScan M700 skærm med indbygget højtaler, til en ekstra pc' jeg har stående, en Asus med et Tusc motherboard hvor der er indbygget et lydkort i (SIS 7018 tror jeg det hedder)mit spørgsmål er, hvordan får jeg lyd i de højtaler, jeg har prøvet at forbinde stikket fra indbygningshøjtalerene med det grønne stik på pc'eren via et kabel med 2 mini jack stik på og det giver lyd men ikke ret højt jeg kan kun lige ane det
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
14. december 2006 - 22:38 #1
Det lyder som om stikket ikke sidder rigtigt. Prøv at spil noget musik og drej lidt på stikket nede i lydporten eller de andre steder.
Avatar billede jhjorsal Mester
14. december 2006 - 22:53 #2
men den skal da sidde i det grønne stik ikke ? jeg spørger fordi det kabel jeg fik med, hvor der sidder mini jack stik i begge ender er lyserød og det er en af stikkene på pc'eren jo også men så kommer der bare slet ingen lyd.
Avatar billede jhjorsal Mester
15. december 2006 - 11:57 #3
det hjælper ikke at dreje men jeg har lige konstateret at hvis jeg sætter stikket i, på fronten bliver lyden højere selvom det stadig er et stik til høretelefoner (grøn) hvorfor det?
Avatar billede jhjorsal Mester
23. december 2006 - 15:59 #4
lukketid