Avatar billede thermik Nybegynder
11. december 2006 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vudering af hjemmeside !

hej.
jeg vil gerne have nogle input om hjemmeside jeg har lavet.

www.thk-byg.dk
Avatar billede coderdk Praktikant
11. december 2006 - 22:14 #1
Hmm, hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg ikke det er særligt pænt. Det ligner en fucked up version af joomla's default theme, hvor du f.eks. har glemt at rette hover-farven på knapperne, så de passer til dit eget theme...
Fontene passer heller ikke rigtig sammen...

Det ser ikke ud til at der er gjort særligt meget ved joomlainstallationen (med andre ord, ser den rimelig standard ud).

Hvorfor har du ikke arbejdet ud fra et af de mange gratis themes?

Sorry, men du spurgte selv :)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. december 2006 - 22:17 #2
Plus de fleste billeder bliver vist som små, f.eks. ca 230x130 hvor de i virkeligheden er 500x375 - Det får dem til at se fnidrede ud...
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2006 - 23:03 #3
ligesom coderdk vil jeg også mene at siden bestemt kunne være mere vellykket.

kodemæssigt ser det ud som om man har hørt, at brugen af layers kan være en fordel, men fordi man så ikke har kunnet implementere designet kun vha layers er det blevet lidt en sjov sammenblanding af layers og tables. (skal lige nævnes cms eller ej)

designmæssigt er der alt for lidt - det er ikke fordi det erdecideret grimt, men det ser meget halvfærdigt ud med lidt skæve linier, tomme hvide bokse, ikke tilpassede billeder osv.
Avatar billede ebe Praktikant
12. december 2006 - 00:07 #4
nu ved jeg ikke om teksten er den endelige, men se denne her:  "Tømrermester Henrik Kirkegaard udfører en bred række opgaver for vore kunder, herunder kan nævnes:"
udfører han arbejde for DINE kunder???? teksten sovser rundt mellem "vi gør" og "han gør"
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2007 - 23:38 #5
lukketid?