Avatar billede louiselangbo Nybegynder
11. december 2006 - 18:30 Der er 5 kommentarer

Kopiering af DVD

Hej!

Jeg har en original spil-DVD, som pludselig ikke vil køre på min bærbare pc længere (den har ellers virket!) Jeg har så prøvet at køre den på en anden pc, og der vil den godt læse DVD'en - det forstår jeg for det første ikke.. Nå, men en eller anden foreslog at jeg kunne prøve at kopiere min DVD, så den kommer på en ny DVD-skive og muligvis kan afspilles på min bærbare pc igen.. Nu er jeg så ikke så ferm til dette og tænker, om jeg er nødt til at have to DVD-drev i sammme pc, for at gøre det?? FOr det har jeg ikke!

Er der nogen der kan hjælpe? Det er rimelig træls at købe et spil, for at spille det to gange, og så dur DVD'en bare ikke længere på een bestemt pc!! Måske er det mit DVD-drev der er noget galt med, men det vil dog godt afspille andre DVD'er, jeg har tjekket!

På forhånd tak.
11. december 2006 - 19:36 #1
NB:
... mange DVD (spil) er beskyttet så almindelige DVD copy programmer vil ikke kunne håndtere det rigtigt ...

Måske noget her omkring ->
http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
11. december 2006 - 19:49 #2
Hmm.. jamen så er jeg altså i piratgruppen lige pludselig?? Det er da lidt træls, jeg har jo betalt for min DVD! Nå, men jeg må lige kigge siden ordentlig igennem...  Tak for linket..
Avatar billede dkge Nybegynder
14. december 2006 - 09:29 #3
Hej.
Jeg, syntes også at det skulle være tilladt, at lave en copi, af en dvd man har købt.
Prøv at bruge Anydvd og Clonedvd fra  dette link:
http://www.slysoft.com/da/clonedvd.html
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
04. august 2008 - 15:58 #4
Lukket
Avatar billede overloaded Mester
04. august 2008 - 16:02 #5
Hvad skuller der være galt i at lave en kopi af sit eget, til sig selv?