Avatar billede christiandawes Nybegynder
11. december 2006 - 16:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blokering af pop-up

Hey,

Jeg har lige installeret messinger. Men det ser desværre ud som om at dette har afstedkommet at min computer automatisk blokerer alle pop up vinduer. Normalt, når min computer blokerer et pop up, vises en gul bjælke under browseren som man så kan trykke på for at tillade handlingen hvis man ønsker dette. Denne bjælke kommer ikke op længere. Istedet står der - lige over startknappen, neders til venstre - a pop up window was blocked.

Jeg har ikke slået blokering af pop up vinduer til i windows expolorer, og min Norton set ud til at køre normalt.

Hvad kan jeg gøre ?

Håber på hurtigt svar :-)

Christian
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. december 2006 - 19:08 #1
Hvis du har installeret MSN toolbaren sammen med Messenger, har den måske overtaget blokeringen af popups.
Avatar billede christiandawes Nybegynder
11. december 2006 - 19:46 #2
Tak, lige det råd jeg savnede :-)
Avatar billede christiandawes Nybegynder
11. december 2006 - 21:22 #3
Perfekt !

Thanks :-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. december 2006 - 22:28 #4
Velbekomme
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
15. december 2006 - 18:43 #5
du skal også lige huske at give ham pointen
Avatar billede christiandawes Nybegynder
16. december 2006 - 11:40 #6
Hvordan giver jeg point ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. december 2006 - 20:41 #7
Det gør du ved at markere mit brugernavn, og klikke "accepter"
Avatar billede christiandawes Nybegynder
16. december 2006 - 22:12 #8
Jeg håber på at det er lykkedes ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. december 2006 - 23:12 #9
Jeps, tak for point