Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 16:48 Der er 65 kommentarer og
1 løsning

admin>> er det ikke på tide at vi slipper af med WIP13?

Hejsa

mig og en masse andre her inde er mega trætte af WIP13 og hans opførsel...

Hvor smart er det er stille et spørgsmål, få et korrekt svar, for derefter at afvise det og svare selv for at spare sine points...
f.eks. her: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4604 og mange andre steder... bare se på hvor mange af de spm han har svaret på, som er hans egne...

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7041
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4713

lad os slippe af med den pestilens en gang for alle! han gør eksperten til et værre sted at være...

Skynd dig at eliminere ham admin
Avatar billede admin Novice
22. november 1999 - 17:12 #1
Jeg vil gerne lige se Wip13s kommentar...
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 17:32 #2
cyberesben>> angående spm 4604 så afviser jeg dit første svar fordi jeg mener at andre skal have lov til at have en chance for at svare. At du så bliver ved med at skrive ALLE dine kommentare som svar gør mig sur. Fat det dog, jeg er ikke interesseret i et svar hvor der står "Hey spasser giv mig dine point nu"
Avatar billede admin Novice
22. november 1999 - 17:33 #3
wip13 : Du er nok nød til at være lidt mindre sparsommelig med dine point.
:)  /admin
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 17:38 #4
admin>> prøv at læs cyberesben kommentar: "Skynd dig at eliminere ham admin" tyder det på at der er noget galt med esbens verdens-indtryk??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 17:47 #5
wip13, det der er provokerende er at du stiller et spørgsmål, får et korrekt svar, afviser det og derefter svarer selv og tager dine points igen... er det ikke at tage pis på folk? hvordan ville du have det med at du havde en butik hvor kunder kom og fik varen, og så skred fra regningen? nej vel?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 17:47 #6
og det er ikke første gang du gør det
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 17:56 #7
nej det siger du jo og så må det jo vel passe.

NOT
Avatar billede einstein Nybegynder
22. november 1999 - 18:07 #9
esben>>1364 hvad er problemmet der?
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 18:10 #11
jajaja esben>> og 1867 hvad er der galt der??
Esben>> har dú ikke nogle venner ud i virkeligheden du kan gå ud og genere?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 18:12 #12
sorry, de to første var en fejl...

og jo det har jeg, men de har ikke været så irriterende som du er, så det skal ikke gå ud over dem vel?
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 18:41 #14
det er som om i gentager jer selv.

spacey>> mener du seriøst at jeg skal give 30 point for 3 filer der får min computer til at gå ned?
Avatar billede spacey Nybegynder
22. november 1999 - 18:44 #15
Wip13>>>> Det kan godt være at vi har fået et par forkerte med i farten, men mønsteret er det samme!!!!!

Avatar billede cldu Nybegynder
22. november 1999 - 18:57 #16
Jeg holder HELT med esben & spacey. Win13 bør udelukkes. Kan man ikke finde ud af at tage hjælpen til sig, men tror at det er nok at "fdiske og installere igen" hver eneste gang der er noget, så er man sq alligevel for dum til at være herinde.

wip13: tag dig KRAFTIGT sammen. Du opfører dig som en lille nar med en femmer der prøver at købe en Mercedes. Pak det sammen og følg reglerne. :-(((((

esben: respekt.
Avatar billede spacey Nybegynder
22. november 1999 - 19:07 #17
cldu>>>> Welcome to the party!

Esben, det ender med at vi må lave en url, der hedder http://wip13.er.en.nar.som.går.amokk.dk
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 19:56 #18
jeg vil blive stolt
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 19:59 #19
"mener du seriøst at jeg skal give 30 point for 3 filer der får min computer til at gå ned?"

hvis de 3 filer var det du bed om, så skal du give point for dem ja...

nu har jeg ikke set spørgsmålet men hovedsagen er at hvis du får det korrekte svar på dit spm så skal du give point til den/de der har givet dig det bedste svar...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 19:59 #20
bed=bad
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 20:11 #21
esben>> Prøv at se det på en anden måde: Du spørg efter nogle driver til dit splinter nye Ge-Force grafikkort. Conny sender dig filerne, du prøver dem, og må konstatere at din computer går ned hver gang du prøver at starte den. Vil du så give bitch'en point??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 20:13 #22
hvis man ikke selv kan finde drivere er man da for dum...

i princippet ja, så bør man give point for et spørgsmål når det får en korrekt besvarelse...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
22. november 1999 - 20:16 #23
NED MED WIP!
Fat det dog !
Når du får et korrekt svar/filer og svaret ikke er det du søgte, eller filerne ikke virker på DIN computer skal du ik bare afvise folk! De skal have deres point for at have hjulpet dig! LAMER !
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. november 1999 - 20:19 #24
Helt ærligt gutter.. Tag da en slapper!

De points kan ikke bruges til en skod.. Og lad da vær med at belaste systemet mere.. I spilder Digiweb`s båndbredde..! Stop nu bare.. Hvad fedt er der ved de points ? Går i såddan og praler med dem når i er til fester eller noget ? Få jer et liv! ;o)

- Kapsel

PS: Sorry hvis jeg lydder stødende på nogen måde.. Jeg vil ikke skade noget.. Blot komme med min mening!
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. november 1999 - 20:21 #25
Citat fra CyberEsben (Min gode ven)

"du skylder mig (mindst) 30 point!"

Wew.. Hvad er 30 points liiggge omregnet til DANSKE kroner ? Jeg kender ikke umiddelbart nogle sted hvor man kan købe ind for POINTS..

Helt ærligt gutter.. ;o)

- Kapsel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 20:24 #26
hehe det ved jeg men han må følge spillets regler hvis han vil være her inde...

og pointene kan man f.eks bruge til at få andre til at lave noget for en... du ved
Avatar billede skjoldby Nybegynder
22. november 1999 - 20:30 #27
Det handler om at respektere det arbejde man laver for at hjælpe andre. Det er squ da en genial måde det med poitne. Om man så ligger nr. 1 eller nr. 1000. Det gør da at folk får lidt mere lyst bruge deres ekspertise gratis.

Vær dog ærlige og accepter svarene, hvis de er korrekte eller har ledt én hen på det rigtige spor. Der er da heller ikke nogen der svarer forkert med vilje til dem der spørger!

Skjoldet
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. november 1999 - 20:32 #28
CyberEsben.. Jeg kan godt følge dig.. Lidt da.. Men HALLO.. Okay.. Folk som dig hjælper andre med at andre får deres comps, eller noget.. Det er fint med mig.. Men hvad får du ud af alle de points ? Jeg syntes peronligt at de skulle blive droppet.. Se fx. nyhedsgrupper.. Der er der ikke noget med nogle points eller noget, men der svare folk bare, og der er ingen ballade fordi der er ingen points at slås om.. ;o) Admin.. Prøv det da i en uges tid.. ;o) Bare for at se hvad folk siger.. hihi..
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. november 1999 - 20:39 #29
Gir det virkeligt et kick at ligge nr. 1 ?

Går i og praler med det ?

Scorere i piger ved at hviske dem i øret.. "Jeg er lidt ½sej.. Jeg ligger nr. 1 på eksperten.dk" ?

Helt ærligt..
Avatar billede dontron Nybegynder
22. november 1999 - 20:42 #30
Måske kan hr. admin udstede nogle retningslinier....

Er det tilladt skrive et spørgsmål, for så derefter selv at score points?

(for hvis det er, så ska jeg da hurtigt komme øverst på den top10 der *GG*)
Avatar billede admin Novice
22. november 1999 - 20:45 #31
dontron >> Nej. Svares der på det man har spurgt om, og er svaret korrekt, skal man give pointene til svareren.  :)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
22. november 1999 - 20:56 #32
kapsel>>> det er jo ikke noget med et kick at gære. Hvorfor fandens skulle pointsystemet droppes? Er det fordi du er misundelig? - Det er da i hvertfald mere grund til at tro med de kommentarer du kommer med. Hvis du ikke kan lide pointsystemet så hold dig dog til nyhedsgrupperne!
Avatar billede justincase Nybegynder
22. november 1999 - 21:44 #33
Hvorfor hidser i jer så meget op over det her ???

Kan i ikke bare lade være med at gi' jeres hjælp til dem i ikke synes om ? Jeg har et par stykker jeg ikke svarer mere (ikke pga. point, men opførsel) og det er fint nok for mig. Og wip13 er ikke noget problem for mig.

Jeg synes det er værre med folk der begynder at svine til, end folk der er lidt smålige med point.

Og, hvis hjælpen langsomt holder op for én, finder han vel snart et andet sted at få information og så er den skid slået.
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. november 1999 - 22:18 #34
Hørt!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
22. november 1999 - 23:15 #35
wip13> Det er nok ik så smart for dig at spilel smart herinde! Fuck hjem til mor!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. november 1999 - 23:26 #36
justin, det er rigtigt, men det værste er sgu folk der sviner andre til uden selv at have ret... jeg kan huske en gang i 6. klasse hvor vi skulle sortere tal, der sagde jeg at 1.1 var større end 1.07 og så var der en sur bitch der overfusede mig med at "ville du måske ikke hellere have 1 kr og 7 øre end 1 kr og 1 øre..." sådanne situationer har jeg oplevet en del af her inde, måske ikke så meget imod mig selv, men mere mod andre som blev svinet til uden grund...

jeg er også enig i det skjoldby siger med at man skal give folk points for deres indsats, selv om det kun løser halvdelen... det har jeg da også gjort et par gange, selv om jeg selv løste problemet... for det er sgu ikke svært at se om folk virkelig har brugt sin tid på een eller bare skriver en eller anden URL...

og dontron>> du får ikke flere point af at svare på dine egne spm, du får dem bare igen, dem du har udlovet...
BTW fjern mig lige fra din ignore list på ICQ, jeg spammer sgu ikke nogen!
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. november 1999 - 06:59 #37
du har sq mange problemer hva' esben!
Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 08:33 #38
Wip13>>> Problemet er at du tit spørger om man kan et eller andet, f.eks. din ide om at snyde win95 med rammene i spm. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7041

Når vi så forklarer dig at det kan man ikke, og kommer med nogle saglige argumenter for hvorfor det ikke kan lade sig gøre, accepterer du blot dit eget svar!
Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 08:35 #39
Og i spm. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4713
hvor du spørger efter en driver, som jeg sender til dig, hvorefter du finder ud af at det er din computer og ikke driveren der er noget galt med.

Der burde du også have uddelt points!
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. november 1999 - 18:18 #40
spacey>> Jeg formaterede og lagde Dos 6.22 ind på den og det virkede fint. Men da jeg så installerede dine file gik den ned når den startede op.
Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 18:28 #41
wip13>>>> Det er utroligt at hver gang du installerer drivere (også dem til dit grafikkort) påstår du at din computer går ned.

Måske er det ikke driverne men dig det er galt med.

Og selv hvis det er dit styresystems skyld at det ikke virker, så må du jo give points, når du fik de drivere som du bad om.

Btw. det 13'tal der er med i dit brugernavn, hvad hentyder det til...

Din IQ?????
Din alder???, næppe din alder, hvis du var 13 ville du jo være langt mere moden.

Så wip13: Begynd at opføre dig som os andre (dvs. mere eller mindre normalt) eller find et andet sted end eksperten.dk at hænge ud!!!

/Spacey

Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. november 1999 - 18:56 #42
admin lav en black liste så folk ikke spilder deres tid på småunger som wip13
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. november 1999 - 13:09 #43
folk=cyberesben og spacey??

Egocentrede mennesker er sq det værste her i verden, og der er sq nok af dem...
Avatar billede spacey Nybegynder
26. november 1999 - 15:23 #44
Wip13>>> Ja du har helt ret!!!

Grunden til at mig og Esben bruger en masse af vores tid på at besvare spørgsmål fra andre mennesker, er selvfølgelig at vi er egocentrerede!!!!
NOT!!!!!!!!!!!
Kan du ikke se at det lyder rimelig selvmodsigende?

/Spacey
Avatar billede cldu Nybegynder
26. november 1999 - 16:16 #45
*suk* smid ham nu bare ud. Vi er vel ikke de eneste der er trætte af den lille "joke" herinde?
Avatar billede zane Nybegynder
06. december 1999 - 23:23 #46
Blev vup13 (Very Unpopular Person) nogensinde smidt ud?

~zane~
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. december 1999 - 23:40 #47
jeg har ikke hørt fra narren længe :-)
Avatar billede wip13 Nybegynder
12. december 1999 - 08:41 #48
lad mig se....
Hvem er gale på mig...
Spacey, cldu, zane, cyberesben....
WOW det er jo ALLE folk.

Prøv at se hvor latterlige i er!
Avatar billede kapsel Nybegynder
12. december 1999 - 10:18 #49
Well.. Det er måske fordi det er dem som laver mest? Ikke fordi jeg syntes der er nogle her som er inaktive, men alligevel! Der er 4 som er gale på dig, men det er jo nok fordi du ikke gir dine points væk! Lewser..

- Kapsel
Avatar billede zane Nybegynder
12. december 1999 - 11:30 #50
wip13>>>  LLooouuuuwser!
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 11:51 #51
win13: take a hike... Makeup language...
Avatar billede wip13 Nybegynder
13. december 1999 - 07:57 #52
tjaaaa, men den tyrkfejl var sq ikke være end da spacey ik' forstod joken.
Avatar billede zane Nybegynder
13. december 1999 - 10:27 #53
wip13>>>  LLooouuuuwser!
Avatar billede wip13 Nybegynder
14. december 1999 - 08:07 #54
øver du dig i at stave??? eller er dit ordforråd bare rimeligt begrænset??
Avatar billede cldu Nybegynder
14. december 1999 - 12:04 #55
wip13: hvis du havde bare en lille smule forstand ville du holde op med at komme med de der udtalelser. Den fjendtlige stemning herinde som jo ikke just er i dit favør er snart så tyk, at man kan skære i den. Så jeg tror du skal tilat passe på med de ting du siger. Visse mennesker kunne jo finde på at tage dem fortrydelige. :-(
Avatar billede zane Nybegynder
14. december 1999 - 13:25 #56
wip13>>>  LLooouuuuwser!
Avatar billede wip13 Nybegynder
15. december 1999 - 09:54 #57
Hmmmm jeg er da vist ikke den eneste gale person herinde
Avatar billede zane Nybegynder
15. december 1999 - 09:58 #58
Du blir ved, hva'

TAAABÅÅÅÅR
Avatar billede cldu Nybegynder
15. december 1999 - 15:51 #59
jeg prøver at fange admin's opmærksomhed igen...
Avatar billede kapsel Nybegynder
15. december 1999 - 19:30 #60
Kan i ikke godt stoppe ? Jeg er ved at være træt af at få 4 - 5 mails om dagen pga. det her spørgsmål.. ;o)
Avatar billede zane Nybegynder
15. december 1999 - 21:07 #61
Du kan da melde dig fra dette spm
Avatar billede lp Nybegynder
17. december 1999 - 11:26 #62
He he he..............i sidder her og diskuterer vildt om rigtigheden i at wip13 lukke spørgsmål med eget svar, selvom han nok burde give pointene til den som havde svaret rigtigt på spørgsmålet.
Vi er derfor i retsalen og i smider nogle beviser på bordet overfor "dommeren" som er admin :-)
En masse forskellige spørgsmål, hvor nogle beviser jeres "case" bedre end andre. Se nu sidder jeg her og læser den igennem og hvis i ligger mærke til wip13's egen kommentar til cyberesbens bevisførelse som lyder således:
Kommentar fra wip13
jajaja esben>> og 1867 hvad er der galt der??
Esben>> har dú ikke nogle venner ud i virkeligheden du kan gå ud og genere?

Mine damer og herrer; VÅGN DOG OP!!!
wip13 sidder jo ligefrem og tilstår - bare uden selv egentligt at vide det. Han vil godt tilkende sig at have omgået de faktiske regler på alle andre spørgsmål end lige netop:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=1364
og
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=1867

For mig virker det lidt som om wip13 her har rodet sig ud i noget som er svært at komme ud ad igen.

LP
Avatar billede cldu Nybegynder
17. december 1999 - 12:14 #63
HØRT!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. december 1999 - 20:42 #64
tjaa ligesom når små børn holder så meget fast i deres krav at de ikke lytter til hvad andre siger...
Avatar billede faceorbit Nybegynder
23. januar 2000 - 11:50 #65
woow ! Jeg har lige læst casen --
tænk på alle de INTERESSANTE ting
jeg kunne have lavet i stedet.
Avatar billede christian18 Nybegynder
24. januar 2000 - 13:21 #66
*gg*