Avatar billede homemade Nybegynder
11. december 2006 - 09:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Backup af Mails, adresser og Foretrukne?

Hej :-)

Vil gerne vide hvilke mapper (i stifinder) jeg skal "kopiere" for at kunne tage backup af hhv. mails og adressekartotek (bruger Outlook Express), samt mine Foretrukne (links).

(Jeg bruger Stones Kopikontrol som backupprogram!)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 09:19 #1
foretrukne: C:\Documents and Settings\%username%\hyperlinks

mails : C:\Documents and Settings\%username%\Lokale indstillinger\Application Data\Identiteter
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 09:21 #2
adresseliste: C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2006 - 10:30 #3
Dine mails kan godt ligge et andet sted, du kan se stien her:

Åbn Outlook Express -> Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe
Avatar billede homemade Nybegynder
11. december 2006 - 15:36 #4
Tak for hjælpen til alle :-)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 15:39 #5
husk at luk spørgsmålet ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2006 - 13:29 #6
homemade >> Jeg kan se at du ikke har lukket nogen af dine spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=homemade&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du lukker ved at markere navnet på den/de du vil give point i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Avatar billede homemade Nybegynder
13. december 2006 - 10:01 #7
@niels hansen og vejmand

Det er simpelthen umuligt for mig at lukke spørgsmålet ved at give Jer begge 100 points. Jeg kan kun give niels + mig selv point (kan ikke slette mig selv), og kan ikke tilføje vejmand, så jeg kan give dig 100 point også.

Jeg må have lavet en eller anden fejl undervejs :-(

How to do?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2006 - 10:11 #8
Nej nej, du har ikke lavet nogen fejl.
Du kan kun give point til dem der har lagt et "Svar"
Jeg har kun lagt en "Kommentar" da jeg bare supplerede niels hansen, og ikke ønsker point.
Marker niels hansen´s navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"

Så er spørgsmålet rigtig lukket.

Hvis du for eftertiden selv sender som "Kommentar" og ikke som "Svar" er du fri for at afvise dit eget svar hver gang.  :-)
Avatar billede homemade Nybegynder
14. december 2006 - 11:20 #9
OK. Så har jeg klikket accepter på niels :-)
Så håber jeg der er lukket og slukket nu ;-)
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2006 - 13:07 #10
Næ du fik ikke lukket. Du skal først trykke på navnet (niels hansen)
og derefter accepter:)
Avatar billede homemade Nybegynder
14. december 2006 - 18:56 #11
Jeg har trykket nu - er den lukket?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. december 2006 - 22:56 #12
nej det er det ikke, du skal trykke på navnet først så det er (blåt mener jeg) og derefter accepter ;)
Avatar billede nph12 Nybegynder
14. december 2006 - 23:11 #13
Scriptet her klare at tage backup af de nævnte ting (dog tager det ikke backup af Outlook Express, men det kan lidt rettes)

http://www.eksperten.dk/spm/743797