Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 16:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Points til stoorm

Tak for hjælpen. Kan du hjælpe mig med det næste?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 16:40 #1
Hvad skal han have point for her?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 16:59 #2
dav stigers og god søndag.
stoorm skal have points for at have løst mit skærmproblem sammen med en anden. Men da jeg ikke ved, hvordan man gir points til to, forsøger jeg sådan her. Jeg synes pointsystemet er noget underligt noget, men pyt. Hjælpen er uvurderlig, og mange er jo vist glade for points.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 17:00 #3
Åh, Stigers: hvis du mener mit spm. om at hjælpe med et næste, så er det allerede lagt ud: nemlig den forb.... blæser i Vegaen, der betød, at jeg måtte anskaffe en ny bærbar pga larmen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 17:24 #4
Avatar billede stoorm Nybegynder
10. december 2006 - 18:16 #5
:-P
Avatar billede stoorm Nybegynder
10. december 2006 - 18:17 #6
hvis du vil give point til to skal du vente til bægge to har lagt et svar så står deres navne i bunden af spørsmålet så markere du de to navne og trykker godkend

\\stoorm
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 19:25 #7
Stigers: Det er så sjældent, at jeg har glemt det fra gang til gang.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 19:31 #8
Så lukker vi, drenge.
Husk at donere en ged eller en flok høns til nogen til Jul. Det kan ikke mærkes i jeres budget, men det kan det i deres, der får den. I fjor fik jeg en rigtig fed snak med barnebarnet, der ikke kan komme ind i sit værelse for bare plasticdimser, hvoraf halvdelen er i stykker og den anden halvdel manglede batterier, så i år fik jeg en sms fra den nu 10-årige, der spurgte om nogen i en landsby godt måtte få nogle høns fra ham og mig. Jammen jo!!!