Avatar billede frosty-dk Nybegynder
08. december 2006 - 12:49 Der er 7 kommentarer

Site vurdering

lige pludselig fik jeg en idé til et nyt design og begyndte så at lave det, og det her er så hvad der kom ud af det

hva synes i?

-lad nu være med at være for hårde, ren html scripting..
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
08. december 2006 - 12:50 #1
Avatar billede medions Nybegynder
08. december 2006 - 13:09 #2
HTML er ikke scripting ;o) Det er markup hvis du skulle kalde det noget :o)

//>Rune
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
08. december 2006 - 13:11 #3
what ever ..det er html jeg har lavet det i, ingen komentare på designet?
Avatar billede thomas_b Nybegynder
08. december 2006 - 14:23 #4
Hej...

Kan ikke lide den "lyserøde" bg-farve...

Copyright..... skal længere ned måske 3px

News vindue skal der gøres noget ved...

Ellers flot side... gode farver...

Hvor har du funder matralerne til logoet og skrifttyperne ?
Avatar billede jowii Nybegynder
08. december 2006 - 14:27 #5
1. Jeg tror en footer vil passe godt ind.
2. Siden kan godt være lidt bredere - i hvert fald i "news-kolonnen". Undgå scrollbar.
3. Pas på kontrasten. Din menu og især nyhederne har en meget lav kontrast.
4. Dit logo er flot, baggrunden er dog lidt sjov, da den røde farver kun vises på siden 1 gang. Eventuelt kan du lave en footer - indholdene rød farve.
5. Drop den hvide farve ved dine nyheder - skal den bruges, skal den optræde flere gange på siden.
(6. Din baggrund er lidt fimset. Du bestemmer selv om du vil rette det, da det er en smagssag, men prøv at leg lidt med andre farver, hvis du ikke allerede har gjort det.)

Mvh. Jowii
Avatar billede thomas_b Nybegynder
10. december 2006 - 01:59 #6
Er enig med jowii...
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
10. december 2006 - 21:45 #7
mange tak for vurderingen vil tage det til mig og se om jeg kan gøre det bedre