Avatar billede volle Nybegynder
07. december 2006 - 19:44 Der er 3 kommentarer

Manglede GB på SATA HD

jeg har købt en ny pc med 250 gb maxtor SATA HD. Jeg har installeret  med SP2 med XP kan du "se" 137 GB og ikke som forventet 250 GB. Hvordan får jeg de sidste 113GB tilbage (jeg har jo betalt for dem )??
Avatar billede haverslev Novice
07. december 2006 - 19:47 #1
Du skal minimum have service pack 1 på din XP, for at se diske over 137 GB i en sammenhæng
Avatar billede haverslev Novice
07. december 2006 - 19:49 #2
Gå i Diskhåndtering og find resten, din harddisk bliver så i 2 partitionen, den med Windows og den du laver her:
H-klik på denne computer, vælg Administrer, klik på linien Diskhåndtering i venstre side.
I højre side - h-klik på enheden og vælg "Formatere"
Avatar billede haverslev Novice
07. december 2006 - 19:55 #3