Avatar billede hugobart Nybegynder
07. december 2006 - 14:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et ordenligt tegne program!

Hey.

Jeg sidder og roder lidt med at skulle lave nogle screenshots, putte dem ind i et program og behandle dem en lille smulle.

Jeg bruger PT, MS Paint. MEN, det er ikke godt nok.

Findes der et ordenligt tegneprogram med lidt flere funktioner end Paint derude, dog behøves det ikke at kunne alt muligt halløj, som skygger eller alt muligt at andet.
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 15:00 #1
Der findes masser gratis tegneprogrammer!

Nogle gode tegne/paintprogrammer:
  • http://www.hollmen.dk/content/view/50/30/

Nogle gode billedbehandlingsprogrammer:
  • http://www.hollmen.dk/content/view/64/30/

// Old-Faithful™
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 15:01 #2
Hvis du ikke så meget skal tegne, som ændre lidt på screenshots - evt. indsætte pile, gøre mindre/større, skarpere el.lign. - så kan jeg særligt anbefale PhotoFiltre (se billedbehandlingsprogrammerne). Det er let at bruge og har relativt mange funktioner.
Avatar billede hugobart Nybegynder
07. december 2006 - 15:48 #3
takskaduha
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 15:52 #4
Det var så lidt :-)