Avatar billede jans008 Nybegynder
22. maj 2001 - 14:42 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Min Skærm er gået kold!!!

Hvad skal jeg gøre hvis min skærm ikke gidder at tænde sig, den står bare at blinker?? Den begyndte da en dag jeg kom hjem fra skole, så gade den bare ikke at tænde sig! Men dagen før om aften, der virket den..lidt skørt ikke
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 14:44 #1
Tænd den og bank på den rundt omkring.
Alternativt kunne du se efter om der er røget et stik ud et eller andet sted...
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2001 - 14:47 #2
Det nemmeste er nok at prøve en - eller begge ting. Sæt skærmen til en anden puter eller sæt en anden puter til din skærm! Så vil du se om det er det ene eller andet du skal gå videre med!
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2001 - 14:52 #3
Er det en ældre skærm? Ikke for at være lyseslukker, men for ca. en uge siden gik det på samme måde med min vens (ældre) skær, ikke en eneste \"advarsel\"! En dag tændte skærmen bare ikke - den var yt.
Nu er skærme heldigvis komme ned i et rimelgt prisleje og en GOD brugt kan fåes for 3-500
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2001 - 14:55 #4
nr. 2 var naturligvis at sætte en anden skærm til din PC, det jeg fik skrevet er jo ens.
Avatar billede spectual Nybegynder
22. maj 2001 - 15:10 #5
den skræm er garntisser død.
Avatar billede spectual Nybegynder
22. maj 2001 - 15:11 #6
garntrisser even
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 15:18 #7
garntisser?!? En der tisser garn?
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2001 - 15:20 #8
Nu kan det vel evt. være dit grafikkort, så jeg synes nu du lige skal prøve at låne en skærm af en ven, så du har tjek på hvad du skal koncentrere dig om!
Avatar billede spectual Nybegynder
22. maj 2001 - 15:21 #9
dar >> eller garn der tisser ;)
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 15:23 #10
zhark>> Står lige og mangler 270 km polkaprikket bomuld/polyestergarn...

spectual>> Så skulle et grafikkort være et grafik der laver kort?
Avatar billede spectual Nybegynder
22. maj 2001 - 15:25 #11
eller kort der laver grafik?
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 15:43 #12
Er det ikke det det plejer at gøre???
Avatar billede spectual Nybegynder
22. maj 2001 - 15:45 #13
den er ved at være langt ude.
Avatar billede zhark Nybegynder
22. maj 2001 - 16:19 #14
dar>
Er det til nye bleer, få da din mor til at købe Pampers min dreng :-)
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 16:22 #15
zhark>> Dem er jeg allergisk over for...
Avatar billede dar Nybegynder
22. maj 2001 - 16:35 #16
zhark>> Dreng?!? Hvad snakker du om? Jeg er en alien...
Avatar billede msmows Nybegynder
23. maj 2001 - 12:14 #17
Mange skærme dør fordi der en diode der står af, det er den store strømforsyningsbro (enten en enkelt komponent eller 4 separate effektdioder). Mål dem igennem, skift dem hvis itu, og voila skærmen er igen funktionsdygtig.
GØR DET KUN HVIS DU HAR FORSTAND PÅ ELEKTRONIK.