Avatar billede benneharli Juniormester
05. december 2006 - 12:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Authenticode

Hey..

Jeg har et problem en dll jeg automatisk skal have installeret naar man gaar ind paa en side. Problemet er at jeg hver gang faar at vide at den ikke er signeret. Har provet at saette sikkerheden ned, men det virker ikke.

Nogen forslag?

http://www.roswall.com/remoteweb
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 12:18 #1
<ole>

Jamen, er den da signed?

/mvh
</bole>
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:20 #2
det er en fejl i installationen af tsweb på serveren, reinstaller den del via tilføj fjern programmer.
Avatar billede benneharli Juniormester
05. december 2006 - 12:25 #3
--> niels: tsweb??? og naar det nu ligger paa et webhotel?
--> olebole: hvordan ser du det? at den er signed?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:27 #4
tsweb er en addon til en 2003 server, så ja selvom det ligger på et webhotel, fejlen er en server fejl, og ikke en en klient fejl.
Avatar billede benneharli Juniormester
05. december 2006 - 12:29 #5
det er en apache server... saa...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:29 #6
du burde kunne connecte direkte med RDP klienten istedet for, da tsweb bare er en tilføjelse så det kan køres i en browser, men det underliggende kører stadig over RDP protokollen.
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 12:33 #7
benneharli >> Hvis du ikke har betalt en voldsom bunke penge for at få den signed, skal den pine død give den melding! Det ville være en sikkerhedsmæssig katastrofe, hvis den ikke gjorde  ;o)

Hvad skal du bruge det til? Kun på et intranet kan man forvente, at få nogen somhelst til at downloade/installere en ActiveX-komponent eller en DLL.
Det er der ingen ved sine fulde fem, der gør på et mere eller mindre tilfældigt website  =)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:33 #8
kan apache server overhoved afvikle activex komponenter ? (mener ejg ikek den kan, og derfor er ovenstående en IIS fejl)
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 12:35 #9
Det er ikke Apache, men det underliggende OS, der skal håndtere evt. ActiveX-komponenter. Er det Windows, burde det ikke være et problem  =)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 12:39 #10
ja ok, men fejlen er i forbindelse med tsweb (som jeg kun har set i forbindelse med remote desktop web interface)
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 12:51 #11
Hvilken fejl? Det er absolut ikke en fejl, at du får besked på, DLL'en ikke er signed, hvis du kalder den gennem en browser ... tværtimod  ;o)
Avatar billede benneharli Juniormester
16. december 2006 - 12:24 #12
har lavet en exe fil som man kan downloade og installere... fandt aldrig ud af det andet :-(
Avatar billede benneharli Juniormester
16. december 2006 - 12:24 #13
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. december 2006 - 13:05 #14
man kan heldigvis også lade være ;)