Avatar billede p4cman Nybegynder
04. december 2006 - 22:35 Der er 4 kommentarer

Oldgammelt grafik skal skiftes ud, men med hvad -grafikkort-

Hej med jer, eksperter.

Jeg sidder nu med et oldgammelt ATI RADEON 9200 grafikkort som slet ikke kan køre de spil jeg spiller ( WoW, Everquest og Age Of Empire lll ) - og jeg tror kun der er 128 mb på det.

Og lige nu, så sidder jeg nemlig i et dilemma. Jeg ved absolut INTET om grafikkort og har kun råd tiil et grafikkort under 1000. ( må dog gerne være 999, 99 kr =p ).

Så derfor spørg jeg hjælp her.

Kender du / i et godt grafikkort til lav pris ?
og det skal kunne leve op til de krav et spil stiller til et grafikkort

Svar inden d. 24 december, tak =D
Avatar billede p4cman Nybegynder
04. december 2006 - 22:35 #1
.
Avatar billede matcho Nybegynder
05. december 2006 - 01:02 #2
Du skal nok lige over de 1000kr. 7600GT eller ATI 1600pro eller hellere 1650pro med GDRram3.
Avatar billede c-holst Novice
05. december 2006 - 16:47 #3
nu ved vi jo ikke meget om din maskine i øvrigt, men jeg antager, at der er tale om et AGP kort, og at din cpu og rammængde i øvrigt er ok.

da kunne du jo kigge på fx et 6800 LE eller jeg kan finde et par andre alternativer til under en tudse.

problemet med mange af de kraftige kort der er på markedet i dag, er at de kræver en strømforsyning som leverer mere end 300 watt, som var standarten for nogle få år siden

hvad siger du til disse ting

AGP
ram
cpu og strømforsynign
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:33 #4
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)