Avatar billede durany Nybegynder
04. december 2006 - 01:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bytte mobil til bærbar ?

Hej!!

Jeg sælger min mobil.. har skrevet en tekst som i kan se.. og så er der en gut der har tilbudt mig en bærbar.. tænkte på om der var en der havde forstand på begge dele og så kunne sige mig om det var det værd eller ??

Sony Ericsson P990i, Premium Silver, ikke sim-låst, headset, lader, kamera, MP3-afspiller, radio, bluetooth, WAP, infrarød, MMS, kalender, 124 MB hukommelse, Splinter ny, aldrig åbnet. Pris uden abb. ca. 5999,-. RSS-læser , Visitkort-scanner, Videooptagelser i høj kvalitet med 30 fps (frames per second) , Videoopkald – se, hvem du taler med, Musikafspiller og FM RDS-radio – musik og underholdning døgnet rundt , WLAN 802.11b – højhastighedsinternet, Symbian 9.1, Indbygget email-klient
Push mail: email, som sendes direkte til din telefon fra din POP3/IMAP-server , Understøtter A2DP Bluetooth™-.

sælges fra 3500,- og så ka i byde

og her kommer hans tilbud:

Mærke Packard Bell
Model PC 3000+
Processor 1,80 GHz
Ram 448 MB
Harddisk 50 GB

Packard Bell PC 3000+, 1,80 GHz, 448 MB Ram, 50 GB harddisk, Super stærk og velholdt Packard Bell bærbar sælges!
Næsten ikke brugt, under 2 år gammel. Fortrinsvis brugt til dvd film og tv.
Har stor 15,2" krystalklar diamond view skærm og brænder. Er som ny, bortset fra et par små overflade ridser på toppen af låget.
Der medfølger Total media usb tuner, så du kan se tv og optage direkte på din harddisk. Inkl. antenne og fjernbetjening!
Der medfølger osse en usb X-Micro WLAN nøgle med, så du kan koble dig op trådløs på nettet.
Der er installeret XP home på og disketter medfølger. Endvidre er der installeret office pakken på, plus hvad der er ellers fulgte med.
Ekstremt lydsvag og holder cirka 2 timer på batteri.
Kvittering medfølger.
Der medfølger en lækker læder IBM computertaske.

Skal vi bytte?

spørger han..

hva siger i? Skulle han ikke ligge nogen skillinger med også?.. i kan se hvor meget telefonen koster og bærbaren.. jeg ik tip top omkring viden om bærbaren da jeg aldrig har haft en selv..
Avatar billede kogt Nybegynder
04. december 2006 - 16:38 #1
du kan jo proeve og soege paa www.edbpriser.dk, og der vil du finde ud af du ikke kan faa meget baerbar computer for 3500,-

jeg er lige ved og tro han vil have penge, hvis i bytter... :) men hvis han ikke vil have det, saa ville jeg slaa til med det samme...

off topic

hvordan er P990I enlig og arbejde med altsaa og bruge i hverdagen... kan man bruge den til noget fornuftigt og nyttigt...??
Avatar billede kogt Nybegynder
16. december 2006 - 15:15 #2
hey sker der noget i bytte sagen...??
Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2006 - 01:40 #3
manden havde solgt sin bærbar.. gad ellers godt have den.. øv.. tak for hjælpen alligevel du får lige point :)
Avatar billede kogt Nybegynder
19. december 2006 - 11:08 #4
aergeligt du ikke fik byttet det ville ellers have vaeret en fin handle

tak for point og karma... sku det vaere en anden gang