Avatar billede allanski Nybegynder
03. december 2006 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen der ved det?

Problemet er at jeg ikke kan få vist bare et billede på min hjemmeside f71.dk
Nu har jeg så uploadet hjemmeside men billederne kan ikke vises. Der er intet i vejen med billederne inden de bliver uploadet med ftp men når man dowloader et at dem (uden at kunne se dem på hjemmesiden) ved at højre klikke, så får jeg en besked der siger at billedet er beskadiget når det er downloadet og skal åbnes... Jeg bruger iWeb og er mac bruger.. Men jeg har også prøvet med: NvU, Golive (demo), kompozer og ja jeg kunne blive ved.. Det mærkelige er at hjemmesiden har virket, også med billeder og nu virker den pludselig ikke.. Vil meget gerne have svar hurtigst muligt. Please..

Allan

www.f71.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. december 2006 - 20:01 #1
Det kan være to ting

Din internet Cache er meget fuld, og så opfører IE sig mærkelig. I funktioner - internetindstillinger - Slet filer og slet cookies. Gendstart maskinen og prøv at loade siden igen, så virker det ofte.

Ellers er det cache problemer at siden allerede er i cache og ikke kan se at siden er nu. Løsningen er den samme som ovenfor
Avatar billede snowball Novice
03. december 2006 - 20:54 #2
bufferzone: Kan du selv se billederne på siden, for jeg kan nemlig ikke, så derfor er det nok næppe et cache problem. Jeg oplever også at billeder ikke kan åbnes hvis man henter dem ned.

allanski: Måske kan det være fordi du har uploaded alle filerne som "ASCII". Billeder skal nemlig uploades som "Binary". Prøv og se om du skal indstille det i dit FTP program.
Avatar billede showsource Seniormester
03. december 2006 - 20:59 #3
Jahh,
http://www.f71.dk/Images/pen.png
siger
The image “http://www.f71.dk/Images/pen.png” cannot be displayed, because it contains errors.
Avatar billede allanski Nybegynder
03. december 2006 - 23:12 #4
I skal have mange tak for hjælpen alle 3. Problemet blev løst ved at jeg fulgte snowball's tip. Det er sgu gd service, meget bedre end hvad surftown.dk kan give mig. Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede allanski Nybegynder
03. december 2006 - 23:15 #5
og jeg kom til at tildele/acceptere bufferzones svar. Men snowball jeg opretter lige et spørgsmål igen så jeg kan tildele dig dine point da det jo er dig der egentlig har fortjent dem..