Avatar billede ubamf12 Nybegynder
02. december 2006 - 12:21 Der er 1 kommentar

Fejl kryptering - Fejlkode: -5990 - kan pludselig ikke ret på Fre

Hilfe, hilfe.
Lige pludselig står min Mac med OS 10.4.8 og 'tygger' længe på at åbne en webadr. Til sidst kommer meldingen: Advarsel Fejl ved oprettelse af en krypteret forbindelse til www.one.com. Fejlkode: -5990

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg ændre i opsætning hvor henne? Jeg har ikke ændret noget som helst. Bortset fra at jeg for nogen tid siden har etableret en Hovedadgangskode i Firefox. En kode som er nødvendig for at få Digital Signatur etableret.

Mvh. Ulrik
Avatar billede steffen19 Nybegynder
09. december 2006 - 22:04 #1
Du kan deaktivere det ved at;
(i firefox)
-gå ind under indstillinger - avanceret - fanebladet sikkerhed - verifikation - slå OSCP fra
Lader til at funktionen er at man ved "usikre" hjemmeside kan bede en bestemt server undersøge om siden er godkendt (OSCP). Dette funger åbentbart ikke optimalt!

Jeg ved ikke hvad dette indebærer så det er derfor på egen regning/risiko.

MVH
Steffen