Avatar billede mogenhelge Nybegynder
02. december 2006 - 00:22 Der er 3 kommentarer

Betalt opgave for en Screen Recorder..

Hejsa Eksperter :)

Her er lille hyggeopgave til den ultimative nørd.
Pris gives: 1.500,-

Opgaven lyder således:
1. Der skal laves en selvstændig W32 applikation (sproget er lige meget, bare det ikke er .net). Applikationen skal kunne afvikles på W2K, XP Home/Pro, Vista.
2. Applikationens hovedformål er at lave en video screen recording (altså optage det som sker på skærmen) og gemme videoen i en .avi fil i %USERPROFILE%\Desktop dir'et - med automatisk genereret filnavn. Med andre ord, brugeren skal ikke være indblandet i at gemme filen. Lyd skal ikke recordes, kun screen.
3. Her kommer det svære i opgaven: Applikationen skal bruges til at optage "flash movies" med - det er således et _krav_ at applikationen kan detecte en flashmovie inden i IE (FF ikke et krav), og optage den mens brugeren interaktiverer med den falshmovie som bliver optaget. Det er ikke OK blot at optage hele IE vinduet. Det er heller ikke OK blot at skulle "markere" området hvor Flash movien kører.
4. Krav til GUI er en "Exit program"-knap, en rød "Start record"-knap og en "Stop record" samt en meget simple indstilling til kvaliteten af Video recording. Ergo, MEGET begrænsenet GUI.
5. Recording skal kunne startes og stoppes med <F10>

Pengene for opgaven udbetales så snart alle 5 krav er indfriet.
Sourcekode forventes udleveret af udvikleren når pengene er modtaget således vi selv kan rette evt. småfejl senere.

Vi er en lille gruppe på 5 mand som laver 2D og 3D multiplayerspil på nettet (I Delphi og OpenGL), men grundet tidspres kan vi simpelthen ikke nå at lave den nævnte Screen Recorder nævnt ovenover. Opgaven kan isoleres helt - derfor har vi valgt udbyde den her.

Jeg håber der er nogle seje sjæle derude som er friske - som nævnt består det svære i opgaven at detecte den flash movie som kører inde i IE.

Smiles
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. december 2006 - 08:55 #1
Held og lykke med at finde en udvikler der vil lave noget der skal bruges kommercielt for 1500kr, og så inkl. source :) Godt nok er vi nørder, men vi/I ved godt hvad tingene koster ;)
Avatar billede mogenhelge Nybegynder
02. december 2006 - 22:04 #2
Tak for vaskeren :)

Kommercielt og kommercielt - det er ikke en applikation som skal sælges, men et stykke værktøj til website... som i øvrigt er gratis!! :)

Men ja, du har da ret - hvis man skal genopfinde hjulet er pris/ydelse ikke fair, men hvis man har kendskab til screen recording er det måske ikke så slemt...

Ha' en god dag...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. december 2006 - 10:42 #3
Enig :) Jeg troede det var kommercielt.. det kan jeg da også bare lade være med hehe. Jeg kender måske en gut. Smider lige denne tråd til ham i en mail.