Avatar billede tmor Nybegynder
01. december 2006 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af e-mails til PC

Jeg har en iPAQ med mobile 5.0, som er sat op til at synkronisere med min PC på arbejdet. Jeg kunne imidlertid godt tænke mig at få overført en masse af de gamle mails, jeg har på min arbjeds-pc til min private. Hvorledes gør jeg dette?

Hvis jeg prøver at synkronisere med min private PC, siger den: "To proceed, ActiveSync must remove all e-mail on your Pocket PC" - og det er jo ikke just det, jeg er interesseret i :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. december 2006 - 16:48 #1
Se om du kan finde din mailklient i listen her: http://www.mailnavigator.com/read_dbx_file.html

Der kan du se hvad filen hedder, der indeholder dine mails..

Så er det "vel bare" at kopiere filen over til pc'en.. i teorien.. tror jeg.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. december 2006 - 16:49 #2
Hvis http://www.mailnavigator.com/read_dbx_file.html skulle gå ned, er listen her:

The following types of mailboxes can be searched:

PST of MS Outlook

DBX of Outlook Express

SNM of Netscape Messenger

MBX of Eudora Mail

MSB of The Bat
Avatar billede tmor Nybegynder
03. december 2006 - 20:34 #3
Synes ikke rigtig, det virker... Men prøver lige at rode lidt mere med det..
Avatar billede tmor Nybegynder
24. juni 2008 - 19:54 #4
Den her skal vist lukkes :-)