Avatar billede bagsvaerd-mand Nybegynder
30. november 2006 - 21:27 Der er 11 kommentarer

Kan ikke afspille DVD

Jeg har lige købt en Panasonic DMR-EH65 men jeg kan ikke få DVDen til at afspille, hvad kan der være galt
Avatar billede stagedk Nybegynder
30. november 2006 - 21:38 #1
Har du prøvet at putte en anden dvd film i ?
Avatar billede bagsvaerd-mand Nybegynder
30. november 2006 - 21:47 #2
Ja - det har jeg gjort og det er købe dvder. kan det være noget med en regional kode der skal tastes ind??
Avatar billede off-line Nybegynder
30. november 2006 - 22:56 #3
haverslev:
Prøv følgende, kan evt. løse dit problem.
Klik på Start – Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  –  Genstart Pc`en.
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 23:05 #4
hvis du ikke har haft DVD afspiller i din maskine før skal ud installere noget software som kan afspille DVD film...
Avatar billede off-line Nybegynder
30. november 2006 - 23:08 #5
kalp - bruges windows media player ikke automatisk,hvis der ikke er andet?
Avatar billede bagsvaerd-mand Nybegynder
30. november 2006 - 23:22 #6
Det er Dvden til min Nye hardiskoptager læs allerøverst der ikke vil kører
Avatar billede off-line Nybegynder
30. november 2006 - 23:30 #7
Det kunne du jo have skrevet. Hvem kan umiddelbart vide at
Panasonic DMR-EH65  er en harddiskoptager?
Avatar billede off-line Nybegynder
30. november 2006 - 23:35 #8
Derimod burde du vide, at du i forvejen har 20 ubesvarede spørgsmål.
Og det kan du ordne, med lethed.
Avatar billede kalp Novice
01. december 2006 - 08:02 #9
gotfred >> Nej det gør den ikke... måske WMP10

bagsvaerd-mand >> okay.. så ved man da hvad en Panasonic DMR-EH65 er for noget;o)

men det kan godt være regionalkoder... specielt hvis den ikke er købt i DK
Avatar billede kalp Novice
01. december 2006 - 08:03 #10
gotfred >> man kan måske også installere codec's så den kan, men mener ikke WMP kan som standard.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. december 2006 - 12:40 #11
kalp - Tak for svaret:)