Avatar billede superlaser Nybegynder
29. november 2006 - 19:10 Der er 7 kommentarer

Hva der galt :S!?

har prøvet 2 forskellige version er nvidias driver og får samme fejl eller hva man nu sgier før jeg overhovedet kan komme ind og indstille noget så får jeg følgene fejl lig meget hva jeg jklikker på ..

http://img18.imagevenue.com/img.php?image=23839_fejl_122_305lo.JPG
Avatar billede superlaser Nybegynder
29. november 2006 - 19:10 #1
hva skal jeg gøre ??
Avatar billede superlaser Nybegynder
29. november 2006 - 19:13 #2
....
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
29. november 2006 - 19:15 #3
Slap nu lige lidt af.. Dette er ikke et chat room.. Ha' tålmodighed, ellers får du jo ingen hjælp. Vi sidder jo ikke og kigger på dit spørgsmål hele tiden. Der er folk der også har andet at lave :-)

Ha' tålmodighed, og vent - så skal der nok komme ind og hjælpe.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2006 - 19:33 #4
hvis du sørgede for at give tilbagemeldinger i dine spørgsmål og ikke bare forsvinder fra trådene, hvor der sidder nogen og venter på svar fra dig, vil det være meget nemmere at få folk til at blive ved med at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=superlaser&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2006 - 20:42 #5
det nopsen mener er, at du har oprettet 18 spørgsmål, men at du kun har afslutte de 6 af dem.
Det retter du bedst op på, ved at at gennemgå dine tråde og bede de folk som har hjulpet dig om at lægge et svar ind. alternativt komme med respons og opfordre folk til at hjælpe dig videre, ved at fortælle hvor langt du er nået. kommer der ingen respons gå du til punkt 2

mener du ikke du har fået nogen som helst hjælp i en given tråd, kan du hvis du grundigt begrunder dette tage pointene selv ved at lægge et svar som du acceptere. Dette hører ind under god opførsel og skik

det var sådan cirka det. når der er skred i tingene skal vi gerne give dig en hjælpene hånd
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2006 - 20:44 #6
PS man får ikke hverken bedre eller hurtigere hjælp ved at udlode mange point. let middel og svær er efter min mening rigeligt til langt de fleste tråde
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:31 #7
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)