Avatar billede d0nkey Nybegynder
25. november 2006 - 17:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med klikbare links

Hej med jer derude...
Jeg har problemer med klikbare links. Det handler om links der bliver sendt via min email, i programmer og den slags, og ikke når jeg surfer på nettet. problemet består i at, når jeg f.eks modtager et klikbart link via min email, og jeg trykker på det, så sker der ingenting.. Det samme gælder f.eks msn messenger på min computer. Når jeg klikker på Ny Bruger sker der heller ikke noget som helst. Nogen der har prøvet det før, og som evt. kan hjælpe?

Mvh.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2006 - 17:39 #1
http://support.microsoft.com/kb/281679/da

1. Afslut alle programmer, der kører.
2. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
3. Skriv regsvr32 urlmon.dll, og klik derefter på OK.
4. Når du får meddelelsen "DllRegisterServer i urlmon.dll fuldført", skal du klikke på OK.
Avatar billede d0nkey Nybegynder
25. november 2006 - 20:16 #2
tak for det, men det hjælper ikke desværre.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2006 - 21:30 #3
Har du udført samme procedure med de 6 filer, som beskrevet i linket?
Og har du kontrolleret de værdier i registreringsdatabasen som er beskrevet i linket?
Avatar billede gratis Nybegynder
26. november 2006 - 01:15 #4
tjek om denne indstilling er sat:

1.Klik på Start, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
2.Dobbeltklik på ikonet Internetindstillinger, og klik derefter på fanen Programmer.
3.Sørg for, at afkrydsningsfeltet Internet Explorer skal kontrollere, om den er standardwebbrowser er markeret, klik på Anvend, og klik derefter på OK.
4.Åbn Internet Explorer, og klik derefter på Ja, når du får vist følgende meddelelse:
Internet Explorer er ikke din standardwebbrowser. Skal den være din standardwebbrowser?
Avatar billede d0nkey Nybegynder
26. november 2006 - 10:50 #5
Tak for hjælpen, men det hjælper desværre heller ikke.
Jeg mistænker lidt computeren for at være inficeret med virus, selvom mit anti-virus ikke har fundet den.
Avatar billede d0nkey Nybegynder
29. november 2006 - 17:03 #6
Jeg fandt ud af det til sidst, takket være din hjælp gratis.
Point til dig
Avatar billede d0nkey Nybegynder
29. november 2006 - 17:04 #7
hov det kan jeg jo ikke, når det blot var en kommentar du har givet.. ellers tak for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
29. november 2006 - 18:11 #8
Hej ;) godt du fik det løst :) jeg samler ikke på point, så dem snupper du bare selv du gør sådan her:

læg selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter.
Avatar billede d0nkey Nybegynder
28. januar 2007 - 15:26 #9
Point taken