Avatar billede rambukas Nybegynder
25. november 2006 - 16:58 Der er 5 kommentarer

Hvordan sikrer jeg mit trådløse netværk ?

Kære eksperter

Jeg har nu så og sige kørt på røven med mit trådløse netværk i et halvt års tid, hvor alle der ville kunne bruge mit net. Og da jeg bor lige op af et Hilton hotel kan det til tider mærkes ;-)

Findes der noget software der kan automatisere processen for en ?

Eller er der en let måde at lukke for adgangen?

Håber i kan hjælpe - Oh´ store computer eksperter ;-)

Mvh Morten
Avatar billede rambukas Nybegynder
25. november 2006 - 17:02 #1
Det er en såkaldt: ATLANTIS 54 mbps trådløs fætter der sender signalet. Og en ZYXEL der modtager internet fra stikket.
Avatar billede rambukas Nybegynder
25. november 2006 - 17:28 #2
atlantis-land A02-RB-W54
Avatar billede gertp Nybegynder
25. november 2006 - 17:44 #3
inde i administrationen af routeren skal du opsætte den til kun at give adgang til de mac-adresser som dine egne putere har
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2006 - 18:49 #4
Avatar billede rambukas Nybegynder
25. november 2006 - 20:40 #5
jeg har vist bøffet lidt i det. for nu kan jeg slet ikke komme til min router, hvis det altså er den med antennen. Jeg fandt en ip adr. hvor man kommer ind i et opsætnings program men det kan jeg ikke få lov til mere.